Hulp bij inloggen of App?

Welkom op de nieuwe site van onze vereniging. Nu zie je alleen wat voor iedereen zichtbaar is. Door in te loggen, krijg je toegang tot het besloten gedeelte met een groeiend aanbod aan interessante informatie over de vereniging, de leden en NLP.

Hoe log ik in?

Als je voor de eerste keer wilt inloggen, ga je als volgt te werk:

  1. Rechts bovenin de website staan vier rondjes.
  2. Klik op het linkse met het poppetje.
  3. Vul het email adres in dat bij ons bekend is. 
  4. Klik achter wachtwoord op 'opvragen?' en druk op de knop 'Verstuur nieuw wachtwoord'.
  5. Een nieuw tijdelijk wachtwoord wordt direct naar je mailadres gestuurd.
  6. Check je mail en schrijf je nieuwe wachtwoord op (of selecteer het dmv 'copy').
  7. Log in met je mailadres en nieuwe wachtwoord (dmv 'plak').
  8. Je dient nu opnieuw je tijdelijke wachtwoord in te voeren ('plak') en te wijzigen in een nieuw wachtwoord

Je kunt ook steeds opnieuw zo het wachtwoord opvragen, zodat je niets hoeft te onthouden. Een veel voorkomende oorzaak van niet kunnen inloggen is dat er een ander mailadres bij onze ledenadministratie bekend is dan je nu gebruikt. In dat geval stuur je even een mailtje naar office@nvnlp.nl om je nieuwe mailadres aan ons door te geven. En dan:

Welkom in ons virtuele clubhuis! Als je ingelogd bent, kun je je persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen, door opnieuw op het poppetje te klikken. Voeg hier bijvoorbeeld je pasfoto toe.

Hoe werkt de ClubApp?
Ga naar de AppStore of PlayStore en zoek op AllUnited. Selecteer de groene App:  Mijn ClubApp  Socie  en installeer deze. Volg de instructies om je identiteit via een email te bevestigen en het gebruik kan beginnen. 

Ook voor de iPhone?
De app voor de iPhone is te vinden op: https://itunes.apple.com/app/id1169936880
Als hier met de email uit de ledenadministratie word ingelogd, krijg je NVNLP te zien