NVNLP Podium

De mens heeft alle hulpbronnen al in huis die hij nodig heeft, aldus een van de Ericksoniaanse uitgangspunten van NLP. Hoe zou dat ook voor de vereniging kunnen gelden? Want hoeveel muziek zit er niet in al die collectieve kennis en verhalen, creativiteit en ervaring? Stel dat we dat zouden kunnen uitstallen en beschikbaar maken voor andere leden? Welkom op het NVNLP Podium.

Resources worth sharing!
Veel NLP Professionals zoeken een laagdrempelige gelegenheid hun aanpak te delen en uit te proberen met en op de leden. Met een knipoog naar het succesvolle TED-motto ‘Ideas worth spreading’, hanteert het NVNLP Podium het motto: ‘Resources worth sharing’. De congressen vormen veelal dit podium voor meer gevestigde namen; dat gaan we nu ook vaker, kleinschaliger en regionaler faciliteren.

Het podium staat open voor iedereen! Naast professionaliteit is de enige voorwaarde dat de hulpbronnen tegen sterk gereduceerd tarief of gratis worden aangeboden. Iedereen die zich uitgenodigd voelt iets te delen kan zich aanmelden, ook als je beschikt over cursusruimte om dit een keer te faciliteren. In overleg wordt afgestemd of een bijdrage zich leent voor een of meer regionale bijeenkomsten, voor een congresbijdrage of mogelijk allebei.

Zoals vermeld in INzicht winter 2017, brengt het NVNLP Podium in 2018 diverse NLP Professionals en methodieken dichterbij de leden.

Tijdens het voorjaarscongres is hier een aparte serie worskhops voor ingepland en kun je vast kennismaken met: 

  • Anne-Claire Leenen: Meer klanten, meer omzet, meer impact
  • Birsen Basar: Ervaringsdeskundige: Mastering Autisme met NLP
  • Cathelijne Grobbee: Integratie van NLP na de Opleiding
  • Emmely Faessen: Mastering NLP & Energetisch Werken
  • Gerard du Buf: NLP & Mastering Magic 

 Andere leden die zich inmiddels hebben aangemeld voor het NVNLP Podium zijn:

  • Jolie Lancker: NLP en het Levensfase Integratie Proces (LIP)
  • Marinda Harskamp: Financiële taal voor zelfstandigen begrijpelijk gemaakt door middel van storytelling
  • Truus Ordelman: Dyslexie en oogbewegingen